tirsdag 26. juli 2016

FRA ÖCKERÖ TIL LYSEKIL

Dagen ser flott ut fra Öckerö med deilig temperatur, sol og noen skyer. Utover dagen blåser det opp og blir litt "humpete" på vår videre ferd, og slik er det visst meldt resten av uken.
Det er utrolig fint oppover langs svenskekysten med svaberg og vakre sommersteder.
Vi bruker hele dagen og er fremme i Lysekil sent på ettermiddagen, hvor vi har fått lov å legge til hos Nicanders Båtvarv (takk til Christina):-).
Vi er fornøyd når vi har fortøyd i Lysekil, for det økte på med vind utover ettermiddagstimene.

Marstrand i sikte

 Noen flere båter i dette området 

Delta Yacht (88meter lang) - lekker da....

 Skärshamn med kirken som smiler

Kyrkosund

Fergetrafikk fra Kerringøy og Gullholmen til Lysekil

Gullholmen 

3 kommentarer:

terhan sa...

nå begynner jeg å kjenne meg igjen, Gullholmen husker jeg vi var på.

terhan sa...

og det var vel på Kjerringøn vi fikk ligge hos Ingemar, tror jeg han het.

Lisbeth Ødegaard sa...

Helt riktig det Terje...Husker at Tore og jeg rakk en tur til Danmark mens dere ventet på Kjerringøn......